Ervaringen van mensen die hun voeten aan De Trisken toevertrouwen.
Zeer deskundige en professionele pedicure. Verstaat haar vak en neemt echt de tijd voor je. Ik kom hier met een gerust hart.
GeverifieerdEindelijk een pedicure die naar je luistert. Mijn voeten voelen na de behandeling weer prettig aan. Aanrader!
GeverifieerdFijne, rustige praktijk. Debbie werkt heel netjes en met veel aandacht. Ik voel me hier op mijn gemak.
GeverifieerdLikdoorn pijnloos verwijderd waar ik lang last van had. Heel tevreden en zeker weer terug.
GeverifieerdPrettige sfeer en vakkundig werk. Mijn kloven zijn flink verbeterd na een paar behandelingen.
GeverifieerdAltijd vriendelijk en professioneel. Ze denkt met je mee en geeft goed advies voor thuis.
Geverifieerd